torsdag den 20. marts 2014

Stempelkande varmer i bobler

Studie i bobler kaffevarmer

Så er jeg blevet færdig med min kaffevarmer, til min mini stempelkande. Jeg brugte nogle garnrester, og jeg vidste at jeg ikke havde nok af den lilla farve, så derfor blev det med en skriggul kontrast. Jeg har forsøgt at lave en en 'spunk'/ halv yingyang. Eller gule halvmåne. Synes det er svært at lave organiske former i bobleteknikken, - teknikken egner sig vel bedre til geometriske figurer og linjer.




Og nu er det jo snart påske, så går det vel fint an med noget gul og lilla?



Jeg er gået i gang med mit badeværelsestæppe i bobler, men jeg er bange for at det kommer til at tage 100 år og lave. Og at jeg er rimelig træt af bobler inden jeg er færdig.... hvis jeg bliver færdig......

Ingen kommentarer:

Send en kommentar