søndag den 4. maj 2014

Bobletæppe soon to come

Bobletæppet

Så troede jeg egentlig at mit hæklede bobletæppe var færdigt, men jeg må erkende, at kanten udenom må trævles op. Det volger, dvs. det bugter og buler og er ikke pænt. Æv, det har været så længe undervejs, så nu vil jeg gerne have det færdigt.

Ikke fordi der er noget galt med det existerende badeværelsestæppe, eller en måtte er det vel nærmere betegnet, men jeg glæder mig altså til et nyt.


Lidt plettet er det efterhånden


Den gamle måtte er lavet af dobbelt bomuldsgarn, hæklet med dels fast, og -stangmasker. Det er meget længe siden jeg har lavet det, og jeg har da haft en forkærlighed for de melerede farver :-) også kombien brun/lyserød.

 Soon to come: Boble-måtten


Her er bagsiden på måtten i hæklet bobleteknik som næsten, næsten, næsten er færdigt

 .


Ingen kommentarer:

Send en kommentar