onsdag den 28. maj 2014

5-3-1 bobletæppe specifikationer. Væve garn med

Bobler - væve garn med. Specifikationer.

I mit hæklede bobletæppe havde jeg 6 farver med. For at undgå at hæfte alt for mange ender, vævede (hæklede) jeg noget af garnet med.


 5-3-1 bobletæppet





På bagsiden af tæppet er garnet 'vævet' med. Tæppet får lidt mere tyngde






På gæstefarverne lilla, blå og orange vandt jeg små nøgler garn op, som jeg hæftede på bagsiden, - så var det klar til brug, når jeg nåede til farven igen.





I fastmaske rækken hækler jeg garnet med i hveranden maske, i fastmasken .....




..... i boblen hækler jeg IKKE garnet med



Boblerækken: Boblen hækles uden at hækle 'følgegarnet' med ....



 Uden medhækling


 Nu er boblen færdig og garnet hækles med i fm masken







Garn farverne til bobletæppet er Drops no 8

Ingen kommentarer:

Send en kommentar