lørdag den 20. juni 2020

Entrelac taske

Taske i tunesisk hækling/hakning




Så har jeg arbejdet lidt videre med tasken.

Jeg har et rektangulært hæklet stykke, som der nu skal en form for bund i. Jeg har et stykke ruskind liggende, Som jeg klipper et stykke af.





Jeg laver huller rundt i kanten


 og hækler rundt i i hullerne



har strøget vliseline på bagsiden



 Har hæklet/hakket nogle sidepaneler der der spidser til i toppen

 Et gult og et lyserødt panel




Syr bunden midt på 'hækleværket' og derefter sidepaneler




Syr en lille lomme med lynlås til den paspolerede lomme i tasken



Har modeleret åbningen til den paspolerede sidelomme. Dvs at jeg sar syet åbningen lidt til, så det er blevet lidt pænere





Har anskaffet pink foerstof og en guldfarvet lynlås


Laver inderlomme der passer til mobilen, samt en mindre lomme. Begge lommer sys på foret


Havde noget smukt bånd med guldtråd liggende, som jeg vil bruge som skulderrem


Laver dutter med ståløjer så remmen kan monteres


Eller skal det være en taske med hanke, hmmm


Syr på vrangen og vender retten ud......


Må bruge hårdhændede metoder


Skulderrem?


Hanke?


Indeni tasken


Tasken kunne forlængst være færdig og i brug, men jeg er ikke helt tilfreds med sidepanelerne.....og har ikke besluttet mig for hanke eller rem.....



Ingen kommentarer:

Send en kommentar