torsdag den 22. december 2016

Hæklet barnevognskæde 'Solen er så rød mor'

Barnevognskæden 'Solen er så rød, mor'



Hvis du har kigget på indlægget: Gæt en hæklet børnesang, så var svaret altså 'Solen er så rød, mor'
Synes det er fedt når man får en ide og også får den udført. Havde længe tænkt, at temaet for Selma's barnevognskæde skulle være 'Solen......' Jeg havde størst problemer med ræven, men blev superinspireret af Miss AD's grise. Kan godt li' opskrifter der ikke består af så mange dele der skal syes på.

Desuden fik jeg hæklet masser af grimme, nøgne sorte træer, jeg havde tænkt at sy på den røde sol, men det blev simpelthen for klodset. Så løsningen blev at brodere nøgne træer på solen.

Forsøg på hæklede, nøgne træer, samt en måge/terne


Mågen tror jeg ikke jeg kan hækle igen, den underste fugl er forholdsvis mågelignende......

Jeg har bugt mange af de samme elementer som i 'lille Peter edderkop' ophænget du kan se HER

Afstandsstykkerne finder du HER









God fornøjelse, måske hækler du en anden børnesang?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar