lørdag den 12. december 2015

Kaffevarmer Jul DIY

Stempelkandevarmer jul

3. søndag i advent

Så blev det en julekaffevarmer til 3. søndag i advent.


DIY

Jeg har applikeret bogstaverne på det ene stykke stof først og så ellers syet for og bagside sammen (undtagen i bunden)  ret mod ret. 



Så har jeg vendt retsiden ud og stoppet pladevat i og syet bunden sammen. Sidst har jeg pyntet med stjerner og bånd. Du kan se en udførlig DIY med mål og mere udførlige anvisninger på min kaffevarmer ISBJØRN HER
Quiltningen på denne julekaffevarmer er simpel, jeg har syet noget frihånds ruder, i modsætning til Isbjørnen hvor jeg har quiltet mere.

Vendbar Kaffevarmer

Da jeg har brugt 2 forskellige stykker stof til henholdsvis for- og bagside, er kaffevarmeren vendbar




Ingen kommentarer:

Send en kommentar